aandacht
 

Écht persoonlijke aandacht

Simpel gezegd: we zijn er om jou te helpen de beste keuze te maken. We beantwoorden graag je vragen, via e-mail, telefoon, chat, WhatsApp, Facebook en morse code. Of face to face natuurlijk.

Klinkt leuk? Het is nog echt waar ook! Lees onze reviews maar eens.

 

___________________________

kleurstalen
 

 

Gratis kleurstalen

Zeker aanvragen hoor! Kleuren wijken immers altijd iets af van het scherm. Probeer het aantal stalen te beperken tot een stuk of vijf. Meer mag best hoor, maar je maakt het jezelf er niet makkelijker op.

Bestel je je stalen voor 17 uur, dan brengen we ze nog dezelfde dag naar de brievenbus. Zo kun jij de volgende dag goed voelen en kijken of de kleur de juiste is. De staaltjes zijn trouwens voor jou. Om te houden. Test ze dus gelijk even met ketchup, bleekmiddel, regenwater of de stiften van je kinderen.

Let op: valt de uiteindelijke kleur tegen en ben je zo eigenwijs geweest vooraf geen gratis kleurstalen op te vragen (we hebben het nog zó gezegd)? Dan kunnen we uiteraard wel nieuwe hoezen voor je maken, maar krijg je gewoon een factuur.

 

___________________________

showroom
 

 

Showroom

Zelf zien, zitten en voelen? In onze test- en showroom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Wel werken we op afspraak (dan kunnen we eerst een beetje opruimen). En voordat we een datum prikken, krijg je wat huiswerk van ons. Zo weten we zeker dat we je goed kunnen helpen en adviseren.

 

___________________________

ordercontrole
 

 

Uitgebreide ordercontrole

Je bestelt niet elke dag een nieuwe zitplek. Wij zien wél elke dag veel orders voorbijkomen, die we stuk voor stuk nakijken. Zien we gekke dingen? Dan vragen we dit bij je na en zorgen we ervoor dat je bestelling helemaal klopt.

 

___________________________

levertijden
 

 

Gegarandeerde levertijden

We geven na ontvangst en controle van je bestelling een verwachte leverdatum op. Die datum halen we bijna altijd hoor, vaak zijn we zelfs sneller. Halen we hem niet, bijvoorbeeld omdat de stof niet op voorraad is, dan melden we dat.

 

___________________________

dan maken we het goed
 

 

Niet goed, dan maken we het goed

Niemand is perfect, ook wij niet. Is iets onze fout, dan zetten we het recht. Uiteraard op onze kosten. Is het jouw fout, dan denken we met je mee over een slimme oplossing. Met zo min mogelijk kosten voor jou.

 

___________________________

niet goed geld terug
 

 

(echt) niet goed, geld terug

We maken je producten helemaal op maat voor jou. Dit betekent dat we wettelijk niet verplicht zijn je product terug te nemen. Maar hé, als we echt iets heel lelijks hebben geleverd - iets wat we zelf bij de voor- of nacontrole ook niet hebben gezien en wat niet te corrigeren is - dan mag je kiezen. Óf we maken het opnieuw, of je krijgt je geld terug.

Let op: valt de uiteindelijke kleur tegen en ben je zo eigenwijs geweest vooraf geen gratis kleurstalen op te vragen (we hebben het nog zó gezegd)? Dan kunnen we uiteraard wel nieuwe hoezen voor je maken, maar krijg je gewoon een factuur.

 

___________________________

vulling omruil
 

 

83 dagen vulling omruil garantie

Vind je binnen 83 dagen toch dat de vulling niet bij je past, dan mag je hem eenmalig ruilen tegen een ander type vulling. Je betaalt, naast een eventuele meerprijs voor de vulling, alleen de vervoerskosten.

Let op: kussens kunnen in het begin vrij stug aanvoelen. Bij dagelijks gebruik duurt het ongeveer een maand voordat je kussens lekker ingezeten zijn. Slaap er dus eerst 30 tot 82 nachtjes over, voordat je een conclusie trekt.

 

___________________________

stiknaden
 

 

Levenslange garantie op stiknaden

Je zitproduct is van zo’n goede kwaliteit dat het niet kapot gaat. Het is zo duurzaam, over 20 jaar is het nog steeds prima. En waarschijnlijk is de kleur ook weer terug in de mode ;-)

Mocht je toch ooit een stiknaad of rits hebben die kapot gaat, dan herstellen we die gratis voor je. Het enige wat je dan hoeft te betalen, zijn de verzendkosten van je hoes. Gaat de naad of rits in het eerste jaar al kapot, dan zijn alle kosten volledig voor ons.

We vinden het wel zo fijn als je de hoes eerst wast, voordat je deze naar ons toe stuurt. Kijk hier voor ons wastips.